Com es tramita la sol.licitud?
La tramitació de la sol·licitud s'ha de fer per internet mitjançant aquest tràmit, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital de la persona interessada o representant.
En el cas de no disposar de mitjans tecnològics o problemes tècnics, també podran -sempre amb una sol.licitud de cita prèvia- realitzar el tràmit a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (Pl. Ajuntament número 1).
El tràmit està dissenyat per funcionar mitjançant el navegador Internet Explorer (versió 11 o superior). L'ús d'altres navegadors d'internet del mercat no garanteix el seu correcte funcionament.
Els sistemes d'identificació admesos són:
L'IdCat mòbil és un sistema d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al vostre mòbil i que es pot sol.licitar només disposant del DNI i de la targeta sanitària individual (TSI).
Veure vídeo explicatiu per a demanar l'IdCat mòbil: Com obtenir l'idCAT mòbil amb DNI i targeta sanitaria
Podeu demanar-lo abans de passar a tramitar en el següent enllaç: Sol.licitar un IdCat mòbil
Quan es pot sol·licitar?
El termini per a l'enviament de sol.licituds finalitza el dia 31 de maig de 2021.
Qui ho pot sol·licitar?
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Quin cost té?
Gratuït
Requisits per a obtenir la targeta prepagament:
- Estar empadronat/da a Igualada, amb una antiguitat mínima des del 31 de gener de 2021.
- Trobar-se en situació d'atur, des de com a mínim abans del dia 1 de febrer de 2021.
- Trobar-se en situació de demandant d'ocupació no ocupat/da (DONO) al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) des de, com a mínim abans del dia 1 de febrer de 2021.