Tràmit amb certificat Declaració dels ingressos de les barraques 2017

Tramitació

Quan s'ha de presentar?

S'hauran de justificaran els ingressos de les barraques abans del 30 d’abril de 2018

Com es tramita la sol.licitud?

Telemàticament, amb identificació i signatura mitjançant certificat digital del/a president/a, secretari/a o tresorer/a de l'entitat que sol.licita o bé amb certificat propi de la entitat.

Els sistemes de signatura admesos són:

Tota la documentació a presentar s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.

Quin cost té?

Gratuït

Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net