Tràmit amb certificat Sol·licitud d'ús d'espais del Museu de la Pell d'Igualada

Aquest tràmit permet la sol·licitud d'ús dels diferents espais del Museu de la Pell d'Igualada.

 

Els espais que es poden sol·licitar per al seu ús son els següents:

- L'Auditori; sala equipada amb taula presidencial i megafonia, per a aforament màxim de 155 persones. 

- Vestíbul.

- Sala d'Exposicions Temporals.

- Nau d'encavallades.

- Espai Taller.

- Pati de la Sínia (Cal Boyer).

- Pati del Molí d'Escorça (Cal Granotes).

 

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

La persona, entitat o empresa interessada.

Quan es pot sol·licitar?

Com a mínim amb 15 dies d'antelació podent-se negar l'ús si es fora d'aquest termini.

Quin cost té?

- Segons les ordenances municipals.

- Entitats sense ànim de lucre; gratuït.

Com s'ha de fer el pagament?

En efectiu, amb taló o mitjançant una transferència bancària.

Com es tramita la sol.licitud?

Si el sol·licitant és una persona física pot optar per dues vies de tramitació: presentar la sol·licitud presencialment al Registre d'Entrada de l'Ajuntament d'Igualada, o bé, realitzar la tramitació per internet.
Si el sol·licitant és una empresa o entitat sense ànim de lucre, ha de fer la tramitació per internet, mitjançant aquest tràmit i amb identificació i signatura, a través d'un d'aquests sistemes:

EMPRESES
a ) Amb el certificat digital propi de l'empresa.
b ) Amb el certificat digital del/la representant de l'empresa o bé, amb el certificat digital de la persona que acrediti la capacitat de representar l'empresa. 

ENTITATS SENSE ÀNIM DE LUCRE
a ) Amb el certificat digital propi de l'entitat.
b ) Amb el certificat digital del/la president/a, secretari/a ó tresorer/a de l'entitat que sol·licita la subvenció.

PARTICULARS: 

a ) Presencialment al Museu de la Pell.
b ) Amb el certificat digital personal.

Els sistemes de signatura admesos són:
DNIe, Idcat, Certificat de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre, i en general tots aquells admesos per l'Agència Catalana de Certificació (CATCert). 
Tota la documentació a presentar, per tant, s'haurà d'adjuntar digitalitzada. Els formats admesos són PDF i els formats d'imatge TIFF, JPG, PNG, GIF i BMP. També podran adjuntar-se aquests tipus d'arxius comprimits en format .ZIP o .RAR.

Formes de tramitació

  • Presencial
    Museu de la Pell
    C/ Dr. Joan Mercader s/n
    Telèfon: 938046752
    e-mail: m.igualada@diba.cat

    Horari: de dimarts a divendres de 10 a 14h
  • Telemàtic

     El tràmit es pot realitzar en línia. Premeu "Tramitar amb certificat"

     

Documentació que cal aportar

La sol·licitud degudament emplenada, on s'explicarà breument l'activitat que es durà a terme.

Normativa

- En cas d'ús dels equips audiovisuals del Museu, cal realitzar una prova tècnica 48 hores abans de l'acte. El Museu no es fa responsale de possibles errades tècniques si no s'ha realitzat la prova.

- En el cas de ser necessària l'adequació de l'espai, cal informar al Museu dels treballs a realitzar i facilitar el contacte del coordinador i/o responsable de les tasques.

- El sol·licitant de l'espai es responsabilitzarà de la neteja durant i desprès de l'activitat.

- Els preus inclouen una hora de preparació més una hora real d'acte.

- Cada hora suplementària té el preu de la tarifa inicial. Fora d'horari del Museu té un increment d'un 40%.

Observacions

Tràmit pas a pas

1. Trucar al Museu de la Pell per saber si el dia que desitja sol·licitar l'ús de l'espai està disponible, amb una antel·lació de 15 dies.

2. Omplir degudament la sol·licitud i Presentar-la al Museu de la Pell, si la tramitació es fa de forma presencial, ó enviar la sol·licitud online (la presentació electrònica és obligatòria en el cas de persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica i comunitats de propietaris).

  • Museu de la Pell d'Igualada

        C/ Dr. Joan Mercader s/n

        Telf. 93 804 67 52 (trucar de 10 a 14 o de 16 a 18)

        e-mail: m-igualada@diba.cat

 

Usuari

La Meva Carpeta

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Horari d'Hivern
De dilluns a dijous de les 8:00 a les 18:00
Divendres i vigílies de festiu de les 8:00 a les 14:00
Horari d'Estiu (des de l’1 de juliol al 15 de setembre) - Setmana Santa - Nadal
De dilluns a divendres de les 8:00 a les 14:00
Plaça de l'Ajuntament, 1, planta baixa
08700 Igualada, Barcelona
Telèfon: 938 03 19 50
Email: atencio.ciutadana@aj-igualada.net